پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عکرمة صبری

حوزه/ امام جماعت مسجدالاقصی گفته که تعدادی از عناصر سازمان اطلاعاتی اسرائیل به منزلم آمدند و این پیام تهدید آمیز را دادند که مسئولیت هرگونه درگیری و وخامت اوضاع در مسجد الاقصی به عهدۀ من است.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، عناصر سازمان اطلاعاتی اسرائیل به شکل غیر مترقبه‌ای در منزل شیخ عکرمة صبری امام جماعت و خطیب مسجد الاقصی حاضر شده و وی را تهدید کردند.

این اقدام پس از آن انجام گرفت که وی گفته بود: اگر پلیس اسرائیل به شهرک‌نشینان اسرائیل برای ورود به مسجدالاقصی اجازه دهد، ما هم اقدام به بازگشایی مسجدالاقصی خواهیم کرد.

شیخ عکرمة صبری گفته است که تعدادی از عناصر سازمان اطلاعاتی اسرائیل به منزلم آمدند و این پیام تهدید آمیز را دادند که مسئولیت هرگونه درگیری و وخامت اوضاع در مسجد الاقصی به عهدۀ من است.

وی به آنها گفته به تعلیق در آمدن نماز جماعت در مسجدالاقصی به هیچوجه به معنای این نیست که شهرک‌نشینان می‌توانند وارد آنجا شوند. بنابراین، اگر پلیس رژیم اشغالگر باب المغاربه را برای وارد شدن شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی باز کند، ما هم همۀ درهای مسجد را برای نمازگزاران باز خواهیم کرد.

عکرمة صبری بر این نکته تأکید کرده که به صهیونیست‌ها اجازه داده نخواهد شد که با سوء استفاده از کرونا شرایط جدیدی را در مسجد الاقصی به وجود آورند.

ماه گذشته، ادارۀ اوقاف اسلامی در قدس اعلام کرده بود که از ورود نماز گزاران به مسجد الاقصی برای جلوگیری از شیوع کرونا ممانعت به عمل می‌آید. این در حالی است که شهرک‌نشینان صهیونیست در دو روز گذشته خواسته‌اند که به آنها اجازه داده شود به صورت فردی وارد مسجد الاقصی شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha