جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ سالک، خواستار توجه به طرح جمعیت و تعالی خانواده شد و گفت: کمیسیون فرهنگی با تمام قوا پای کار مطالبات رهبر معظم انقلاب در بعد فرهنگی بیاید و تنقیح و پالایش قوانین صورت گیرد، به ویژه این که مهم ترین مطالبه فرهنگی حضرت آقا اشاعه و گسترش فرهنگ دینی اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به مهم ترین وظایف مجلس یازدهم در حوزه اقتصاد و فرهنگ و مطالبات رهبر انقلاب از وکلای ملت، اظهار کرد: مجلس یازدهم شعارهایی می دهد که باید عملیاتی کند و در وهله بعد باید گفت اولویت با «فرهنگ» و «اقتصاد» است.

بیشتر بخوانید:

راه اندازی صفحه ویژه «مطالبات فرهنگی رهبر انقلاب از مجلس یازدهم» در خبرگزاری حوزه

وی افزود: توصیه ای که به ویژه به کمیسیون فرهنگی مجلس می شود توجه به طرح جمعیت و تعالی خانواده و رسیدگی به مدیریت بومی فضای مجازی و قوانین آن است، به خصوص با توجه به وضعیت امروز فضای مجازی کشور و نقش بیگانگان در این فضا ، اهمیت آن را مضاعف می کند.

رئیس اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس یکی دیگر از مسائل مهم و کلیدی که مجلس یازدهم باید مورد توجه و دقت قرار دهد را موقعیت و وضع دینی جوانان عنوان کرد و ادامه داد: این بی بندوباری و ولنگاری که دغدغه رهبر معطم انقلاب است باید اصلاح شود، لذا به مجلس پیشنهاد می شود مطالبات مقام معظم رهبری را بر اساس سیاست های ابلاغی اولویت خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سالک اضافه کرد: این مسئله بسیار حائز اهمیت است که کمیسیون فرهنگی با تمام قوا پای کار مطالبات رهبر معظم انقلاب در بعد فرهنگی بیاید و تنقیح و پالایش قوانین صورت گیرد، به ویژه این که مهم ترین مطالبه فرهنگی حضرت آقا اشاعه و گسترش فرهنگ دینی اسلام است.

لزوم توجه مجلس به وضع معیشت مردم

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه مجلس به وضع معیشت مردم، تصریح کرد: باید مشکلات معیشتی مردم حل شود و گرانی و تورم به گونه ای مهار گردد که بیش از این به معیشت مردم ضربه نخورد، چرا که معیشت و رفاه مردم اساس کار ما است.
 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha