سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی کشمیری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا روز عرفه و عید سعید قربان را به جهان اسلام تبریک گفت و آنان را به توسل به خداوند متعال برای رفع بلا و گرفتاری دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده آیت الله سیستانی در اروپا روز عرفه و عید سعید قربان را به جهان اسلام تبریک گفت و آنان را به توسل به خداوند متعال برای رفع بلا و گرفتاری دعوت کرد.

وی طی سخنانی اشاره کرد: روز عرفه یکی از روزهایی است که در آن درهای رحمت الهی به روی تمامی بندگان گشوده می شود، تا در این روز توبه کرده و به سوی خداوند بازگردند و برای کسب رحمت و رضایت او تلاش کنند.

نماینده آیت الله سیستانی روز عرفه را فرصت مناسبی برای بازگرداندن ارتباط الهی و تقویت آن دانست و گفت: روز عرفه، روز توبه و در های اجابت دعا و رحمت الهی در آن باز است، این تنها به کسانی که در عرفات حضور دارند، اختصاص ندارد، بلکه فراتر از مکان و مرز هاست و هر کس در هر جا به خداوند متعال متوسل شود، از رحمت آن بهره مند می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری تصریح کرد: این وظیفه ماست که از تمامی آنچه باعث روی گردانی ما از خداوند و توجه به لهو و لعب می شود، دوری کنیم و به رسیمانی که ما را به نجات و امان نزدیک می کند، چنگ بزنیم.

نماینده آیت الله سیستانی خواستار توسل و طلب مغفرت برای رفع ویروس کرونا و در امام ماندن از شرّ این بیماری شد و عید قربان را به تمامی مسلمانان تبریک گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha