جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر سرتیپ کیومرث حیدری

حوزه/ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز باید قدردان نعمت ولایت در کشور باشیم، گفت: در جغرافیای امروز اسلام، مصداق عینی صراط‌ مستقیم را باید ولی امر مسلمین دانست که در نبود ائمه اطهار این علم هدایت را بر دوش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع ۱۱۴ واحدی کوی شهید قهرمان در همدان با اشاره به حضور امام جمعه همدان در این مراسم، اظهار داشت: حضور نماینده حضرت آقا در این مراسم مصداق احترام به ارتش و به معنای محترم شمردن نیروی زمینی است که به این خاطر از ایشان ممنون هستیم.

وی با اشاره به مشکلات مسکن کارکنان ارتش، چه در حوزه شخصی و چه در سازمانی، مطرح کرد: با وجود مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد، اما ما غمی در وجود خود نداریم و علت آن نیز باور به وجود خدای بزرگی است که نعمت‌هایش را بر ما ارزانی داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه جهاد بزرگی در نیروی زمینی برای رفع مشکلات مسکن کارکنان به راه افتاده است، خاطرنشان کرد: در دیداری که بنده توفیق داشتم و به محضر رهبر معظم انقلاب شرف یاب شدم، پس از آنکه گزارشی از مشکلات پرسنل نیروی زمینی خدمت ایشان ارائه کردم، حضرت آقا بر رفع مشکلات تاکید فرمودند.

وی با بیان اینکه امروز باید قدردان نعمت ولایت در کشور باشیم، گفت: در جغرافیای امروز اسلام، مصداق عینی صراط‌ مستقیم را باید ولی امر مسلمین دانست که در نبود ائمه اطهار این علم هدایت را بر دوش دارد.

امیر حیدری افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند «هر نظامی که وارد نیروهای مسلح می‌شود باید این امید در او وجود داشته باشد که پس از ۲۵ سال خدمت، صاحب یک خانه خواهد شد» و لذا به بنده دستور به اجرای این ماموریت را صادر کردند.

وی با بیان اینکه دستورات حضرت آقا را نصب العین خود قرار داده‌ایم، گفت: دو مورد از طرح‌هایی که با عنوان لبیک در عرصه ارتقاء شئونات مختلف زندگی پرسنل تعریف شده، مربوط به خانه شخصی و خانه سازمانی نیروهای ارتش است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مجموعه ۱۱۴ واحدی کوی شهید قهرمان همدان اشاره کرد و ابراز داشت: از مجموع ۳۰ بلوک که قرار است تا در این مجموعه احداث شود، امروز تعداد ۴ بلوک به افتتاح خواهد رسید و ۸ بلوک نیز در حال احداث ‌می‌باشد.

با تاکید بر اینکه با وجود رهبر معظم انقلاب وجود غم برای ما بی معنی است، گفت: امروز اطاعت از ولی فقیه را یک وظیفه مهم و اصلی برای خود می دانیم و در راستای فرمایشات حضرت آقا ارتقاء منزلت اجتماعی کارکنان نیروهای مسلح را وظیفه خود می دانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha