جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 927923
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس طی پیامی از طلاب جهادی به منظور حضور جدی تر در جبهه سلامت دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیرا، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس طی پیامی از طلاب جهادی به منظور حضور جدی تر در جبهه سلامت دعوت کرد.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

طلاب، فضلا و اساتید مکرم استان فارس«دامت توفیقاتکم»

سلام علیکم

بیش از هشت ماه از شیوع ویروس کرونا در کشورمان می گذرد، نوپدیدی که همه بخش های مختلف کشور را درگیر خود کرده است.

از همان ابتدا هسته های جهادی طلاب و فضلای خواهر و برادر، پا به پای مسئولان امر، به کمک مردم شتافتند و در عرصه های مختلفی چون ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آنها بین نیازمندان، حضور در بیمارستان ها و کمک به کادر درمانی و مهمتر از همه تجهیز اموات کرونایی همه تلاش خود را کردند تا غمی از غم های مردم عزیزمان را کم کنند.

و اما اینک و به دنبال موج اخیر ابتلا به کرونا و نیاز به حضور جدی تر گروه های جهادی در بیمارستان ها و آرامستان ها، در لبیک به دعوت مقام معظم رهبری«دام ظله العالی» و اعلام نیاز بخش های مربوطه، طلاب، فضلا و اساتید جهادی استان فارس برای حضور فعال در بیمارستان های شیراز و شهرستان ها و همچنین جهت تغسیل و تجهیز مرحومین، در کنار جهاد علمی، حضوری مجدانه و فراگیرتر از قبل خواهند داشت ان شاءالله .

بی شک حضور نیروهای جهادی به منظور  خدمت به مردم عزیز و کمک به کادر درمانی و خدماتی است و این، به معنای سلب مسؤولیت از مسئولان مربوطه نیست.

به یقین با همیاری و همدلی همه مردم و مسوولان، کشور عزیزمان از این شرایط سخت هم عبور خواهد کرد و به سوی آرمان های اصیلش که پیشرفت و عدالت است پیش خواهد رفت.

محمد استوار میمندی

مدیر حوزه علمیه استان فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha