جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مددکاری اجتماعی

حوزه/ مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از آغاز فعالیت انجمن مددکاری اسلامی در این مؤسسه علمی حوزوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده ربابه داود الموسوی با اشاره به آغاز فعالیت انجمن های علمی فرهنگی، اظهار داشت: در شرایط کنونی که آسیب‌های اجتماعی گریبان گیر جامعه اسلامی شده، مددکاری و مددیاری خانواده‌ها بارویکرد اسلامی جزو شیوه‌های تبلیغی است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: بانوان طلبه جامعه الزهرا علیها السلام طبق سنت دیرینه خود، همواره در کنار اقشار مختلف کشور به دنبال حل مسائل و مشکلات آنها بوده‌اند و تلاش برای دستگیری ایشان را جزء لاینفک شئون طلبگی خود می‌دانند.

داودالموسوی با استناد به آیه ۲ سوره مبارکه مائده، «وَتَعَاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَالتَّقْوَی»، گفت: در راستای عمل به مطالبات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی مدظله‌العالی در موضوعات مختلف، انجمن مددکاری اسلامی در جامعه الزهرا علیها السلام تشکیل شد تا توان و تجربه فعالیت در عرصه مددکاری و همیاری خانواده‌ها با رویکرد اسلامی جهت تحقق رسالت خود در عرصه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارائه خدمات اجتماعی در اختیار سایر مبلغان  قرار دهد.

وی تأکید کرد: این انجمن در نظر دارد با تربیت تیم متخصص و کارآزموده در جهت پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارد.

مدیرکل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پایان از تمامی طلاب علاقه‌مند به فعالیت در عرصه مددکاری اسلامی دعوت کرد تا از طریق لینک emdad10012@ در پیام رسان ایتا به کانال رسمی انجمن مددکاری اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام بپیوندند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha