پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی تأکید کرد: افق های آینده عراق در گرو انتخابات آزاد، وحدت و کنار گذاشتن کنار گذاشتن حزب گرایی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف تأکید کرد: افق های آینده عراق منوط به انتخابات آزاد، وحدت و کنار گذاشتن کنار گذاشتن حزب گرایی است.

مبلغان، خطبا، مساجد و حسینیه ها از فضای مجازی برای تبلیغ استفاده کنند

وی از شبکه های ماهواره ای خواست حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند و مبلغان، خطبا، مساجد و حسینیه ها را به استفاده از فضای مجازی برای تبلیغ دعوت کرد.

امام جمعه نجف اشرف به فضیلت دعا برای مغفرت در ماه رمضان و آمادگی برای این ماه مبارک اشاره کرد و گفت: جوانان در این ماه، در سایه شرایط بهداشتی که اجازه بازگشایی مساجد را نمی دهد، قرآن کریم را ختم کنند، دعای افتتاح بخوانند، بعد از نماز دعا بخوانند و اخلاق نیکو داشته باشند.

آینده عراق در گرو انتخابات آزاد و شفاف، دولت وفادار و توانمند است

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه بعد از سرنگونی رژیم صدام، عراق در تمامی سطوح تجربه جدیدی را به دست آورد و علی رغم چالش های دشوار، ملت ما آزادی را درک کرد و بر این چالش ها پیروز شد، افزود: این چالش ها شامل جنگ طایفه ای، تروریسم، داعش، اشغالگری و تجزیه عراق بود.

وی ادامه داد: این تجربه به شکست های دردناک در زمینه صنعت، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی و توزیع عادلانه ثروت و تأمین زندگی عزتمند برای ملت ما منجر شد.

امام جمعه نجف اشرف تأکید کرد: آینده عراق در گرو انتخابات آزاد و شفاف، دولت وفادار و توانمند، بهره مندی از روحیه ملی گرایی به جای حزب گرایی و روحیه وحدتگرایی به جای روحیه طایفه گری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha