جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر /  کنفرانس بین‌المللی«تبلیغ جهانی دین؛ چالش‌ها، فرصت‌ها و تجارب در عرصه بین‌الملل»

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر این که دنیا و مفاهیم ارتباطات بین‌المللی و دیپلماسی در حال تغییر است، تصریح کرد: جامعة المصطفی یکی از مهمترین کارها در حوزه آموزش، پژوهش و تبلیغ جهانی دین و قرآن را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، امروز در اختتامیه اولین کنفرانس بین المللی «تبلیغ جهانی دین، چالش‌ها، فرصت ها و تجارب در عرصه بین الملل» که به همت نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان، در مشهد برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی بین کمونیسم و کاپیتالیسم، راه سوم مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد و امروز میوه آن باید باز تولید تمدن بزرگ اسلامی باشد و در این راه نقش مبلغان بسیار مهم است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: دنیا و مفاهیم ارتباطات بین‌المللی و دیپلماسی در حال تغییر است، به گونه ای که الان با یک حساب کاربری توییتر می‌توان یک رسانه شد؛ اینها نشانگر تغییرات در مفهوم قدرت و ارتباطات است.

وی ادامه داد: امروز طی ۱۰۰ سال اخیر، تاریخی ترین زمانی است که در آن قرار گرفته ایم و قطب ها، مفاهیم و مکاتب جدیدی در حال شکل‌گیری است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: آنچه امروز شاهد آن هستیم بمباران پیام های مختلف با بهترین ابزارها و روش هاست و در این شرایط باید ببینیم کجا هستیم و وارد مرحله جدیدی از نگاه به مفاهیم شویم.

خطیب زاده افزود: امروز فقط دانستن پیام کافی نیست، بلکه مخاطب، قالب‌ها و ابزار را نیز باید شناخت و آنهایی که قالب را با مفاهیم عالیه شناخته اند خروجی خوبی داشته اند.

وی ادامه داد: جامعة المصطفی یکی از مهمترین کارها در حوزه آموزش، پژوهش و تبلیغ جهانی دین و قرآن را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha