چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبدالمحمود عبداللهی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: حوزویان به خصوص مبلغین بکوشند که مردم و نسل جوان را هر چه بیشتر و بهتر با شاخصه های سبک زندگی فاطمی آشنا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و تقارن آن با تعطیلات نوروز بیان داشت: مردم ولایتمدار و محب اهل بیت(ع) ما بار دیگر در سالروز شهادت ام ابیها(س) به دنیا نشان دادند که تا چه اندازه شیفته و ارادتمند به این آستان مقدس به ویژه مادر سادات حضرت زهرا(س) هستند.

وی افزود: حضورگسترده در دسته جات عزاداری و شکوه هر چه بیشتر مراسم عزاداری سالروز شهادت صدیقه کبری(س)، انتظار از  عموم مردم مومن و ولایت مدار ایران اسلامی بود که  از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نکردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که تاسی به سیره و سبک زندگانی حضرت فاطمه(س) ، حلال بسیاری از مشکلات فردی و خانوادگی ماست، خاطرنشان کرد: اگر همه مردم جامعه به خصوص بانوان محترم از حضرت زهرا(س) در خانه داری، همسرداری و تربیت فرزند و نیز حضور در اجتماع الگوبرداری کنند، قطعاً بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: همه حوزویان به خصوص مبلغین بکوشند که مردم و نسل جوان را هر چه بیشتر و بهتر با شاخصه های سبک زندگی فاطمی آشنا کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha