دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 349033
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
پاپ

حوزه/ پاپ گفت: مشکلات از نوع اقتصادی اگر چه جدی هستند ولی به تنهایی نمی توانند توضیح دهنده بی علاقگی به ازدواج باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به نقل از "اُسرواتوره رومانو" روزنامه رسمی واتیکان،  پاپ در مراسم عبادی عمومی در میدان سن پی یترو درباره زیبایی ازدواج، بحران در خانواده، دلایلی که باعث می شوند تا جوانان ازدواج نکنند و نابرابری دستمزد میان زن و مرد در شغلی مشابه، سخنرانی کرد.

وی ضمن تصریح به ازدواج یک زن و یک مرد، خط بطلان بر حامیان همجنس بازی کشید و گفت: در ازدواج میان یک مرد و یک زن. آنچه امروزه جوانان را به سوی عدم ازدواج سوق می دهد، اعتقاد به "فرهنگ گذراندن روز" است، انگار هیچ چیز قطعی وجود ندارد. مشکلات از نوع اقتصادی اگر چه جدی هستند، ولی به تنهایی نمی توانند توضیح دهنده بی علاقگی به ازدواج باشند. حتی توضیح اینکه تغییرات ناشی از آزادی زنان در این دهه های اخیر نمی تواند توجیه کننده آن باشد. در حقیقت تقریبا همه مردان و زنان خواستار ایجاد یک پیوند عاطفی مستحکم، یک ازدواج مستحکم و یک خانواده خوشبخت هستند. اما از ترس اشتباه کردن، خیلی ها حتی نمی خواهند به ازدواج فکر کنند. اگر چه مسیحی هستند اما به ازدواج  که یک شعار دینی است فکر نمی کنند.

اسقف های آمریکا: ازدواج پیوندی میان یک مرد و یک زن است

از سوی دیگر و در میانه موج های رسانه ای درباره همجنس گرایان، "ادوارد کورتز" رییس شورای اسقف های آمریکا در رابطه با رای روزهای آینده دیوان عالی این کشور در مورد تعریف ازدواج، گفت: ازدواج پیوندی فقط میان یک مرد و یک زن و حقیقتی زیبا است که ریشه ای عمیق در هویت، فرهنگ و قانون ما دارد.

خاطر نشان می شود دیوان عالی آمریکا در حال بررسی در مورد رسمیت و قانونی بودن قوانینی است که ایالت ها با تصویب آنها، ازدواج همجنس بازان را قانونی کرده اند.

در آمریکا 37 ایالت ، ازدواج همجنس بازان را قانونی اعلام کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha