جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله مظاهری

حوزه/ متأسفانه در وضع فعلی، رژیم آل‌سعود به آلت دست آمریکا و صهیونیست ها تبدیل شده و با این اقدامات نابخردانه، عالم اسلام را دچار آشفتگی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حضرت آیت‌الله مظاهری، صبح امروز در پایان درس خارج فقه خود با اشاره به موضوع صدور حکم اعدام  شیخ نمر باقر النمر، این روحانی شجاع و مبارز را شخصیّتی مفید برای اسلام و تشیّع در منظقۀ حجاز دانسته و گفتند: اعدام شیخ نمر علاوه بر این که یک جنایت بشری است، توهین به اسلام و روحانیّت است و باید رژیم آل سعود در آن تجدید نظر کند.

معظم له این گونه اقدام‌ها را در مجموعه توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیست‌ها علیه اسلام و تشیّع ارزیابی کرده و افزودند: متاسفانه در وضع فعلی، رژیم آل‌سعود به آلت دست آمریکا و صهیونیست ها تبدیل شده و با این اقدامات نابخردانه، عالم اسلام را دچار آشفتگی می‌کند.

این مرجع تقلید با حمایت از مردم مظلوم یمن، جنایات رژیم آل سعود در یمن را یکی دیگر از ابعاد خیانت‌های آنان به اسلام و مسلمانان دانسته و تصریح کردند: فاجعه انسانی بزرگی که رژیم آل سعود در کشور مظلوم یمن پدید ‌آورده ، بی‌شک به نابودی خود آنها منجر خواهد شد.

حضرت آیت‌الله مظاهری در پایان بر لزوم دعا و توسّل برای نجات شیخ نمر تأکید کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha