پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ائمه

حوزه/ علمای شیعه در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و بیان حقایق، در طول تاریخ در حبس و شکنجه بوده و از جان خود گذشته اند، امروز هم شیخ نمر، مصداق بارز مدافعان حریم اسلام ناب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام صادقیان، امروز در تجمع اساتید و طلاب تبریزی، در حوزه علمیه طالبیه، گفت: تصمیم عربی، آمریکایی سران تازه به دوران رسیده عربستان برای اعدام شیخ نمر، تصمیمی خطرناک و در راستای مبارزه با شیعیان است.

مدیر مدرسه علمیه طالبیه تبریز ادامه داد: این اقدام در جهت خاموش کردن قیام شیعیان عربستان و زهرچشم گیری از شیعیان است و در امتداد جنایات وحشیانه آل سعود و هم پیمانان آنها در بحرین و با چراغ سبز آمریکا و سایر دول غربی صورت میگیرد.

وی با یادآوری مظلومیت شیعیان در طول تاریخ، گفت: علمای شیعه در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و بیان حقائق، در طول تاریخ در حبس و شکنجه بوده و از جان خود گذشته اند، امروز هم شیخ نمر، مصداق بارز مدافعان حریم اسلام ناب است که به مبارزه با سیاست های غیر انسانی حکام سعودی به پا خاسته است.

حجت الاسلام صادقیان با بیان این مطلب که تصمیم به اعدام این عالم مجاهد تصمیم آمریکایی و صهیونیستی است، ادامه داد: آل سعود در حقیقت دست نشانده استکبار جهانی در منطقه و حکومتی نامشروع می باشد، حکام سعودی در واقع مجری طرح های آمریکایی سعودی در منطقه است.

مدیر مدرسه طالبیه تبریز در پایان با محکومیت تصمیم آل سعود در اعدام شیخ نمر تاکید کرد: شیخ نمر به جهت دفاع از حقوق اولیه شیعیان عربستان محکوم به اعدام و هم اکنون در زندان های ظلم وجور آل سعود محبوس می باشد، امید است با عنایت خداوند زمینه خلاصی ایشان فراهم گردد.

*طومار آل سعود را در هم می پیچید

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده، امام جمعه موقت تبریز نیز در این تجمع، با محکوم کردن تصمیم اخیر حکام سعودی مبنی بر اعدام شیخ نمر، گفت: این اقدام خلاف حقوق انسانی است و طومار آل سعود را در هم خواهد پیچید.

بر پایه این گزارش، این تجمع در سایر مدارس علمیه استان نیز برگزار شد و طلاب، روحانیون و اساتید ضمن محکوم کردن جنایات رژیم سعودی، خشم و انزجار خود را از سعودی ها اعلام کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha