یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 350008
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
علامه حلی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمين سماوات از برگزاري مراسم اختتاميه پنجمين جشنواره علامه حلّي (ره) استان تهران با حضور آيت الله صادق آملي لاريجاني، رياست قوه قضاييه جمهوري اسلامي ايران، خبر داد.

دبير جشنواره پنجمين جشنواره علامه حلي (ره) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در تهران، با اعلام این مطلب  در باره جشنواره افزود: بر اساس روال هر ساله، پس از اتمام ارزیابی ها و رقابت علمی طلاب، همایشی برای تقدیر و تجلیل از شرکت کنندگان و معرفی برگزیدگان برگزار می شود.

 وی ادامه داد: امسال با تلاش بی وقفه مجموعه علمی و اجرایی دبیرخانه پنجمین جشنواره علامه حلّی (ره) استان که با همکاری حوزه علمیه خواهران فراهم آمد؛ فرایند ارزیابی علمی مقالات در مدت پنج ماه به سرانجام رسید و مراسم اختتامیه این دوره، سه شنبه مورخ بيست و نهم ارديبهشت ماه، برگزار خواهد شد.

وی درمورد تعداد آثار و همچنين جزئيات آثار ارسالي چنين بيان داشت: از 1520 اثرثبت شده در دبيرخانه جشنواره 730 اثر متعلق به حوزه هاي علميه خواهران و 790 اثر متعلق به حوزه علميه برادران استان مي باشد که در مرحله ارزيابي اجمالي به رقابت پرداختند. از اين تعداد 210 اثر از حوزه خواهران و 169 اثر از حوزه برادران به مرحله تفصيلي را پيدا کرده و طي دو مرحله ارزيابي تفصيلي 1 و 2 تعداد 27 اثر برگزيده و شايسته تقدير گشتند.

وي، در خصوص برنامه های ویژه مراسم اختتامه خاطر نشان کرد: با زمان مندی دقیق تلاش شده مراسم از هر جهت پر شورتر برگزار شود، فضلا، فرهیختگان، مسئولین، اساتید و طلاب مدارس علمیه استان، از مدعوین این مراسم هستند.

این مقام مسئول، یادآورشد:در این مراسم،آیت الله آملی لاریجانی، رياست قوه قضاييه به ایراد سخن خواهد پرداخت؛  همچنين در اين مراسم ضمن تقدير از صاحبان آثار برگزيده و شايسته تقدير، از مديران مدارس علميه‌اي که در مورد کميت و کيفيت آثار ارسالي تلاش ويژه‌اي نموده‌اند، تجليل و تقدير مي‌گردد.

گفتنی است، این مراسم سه شنبه  بيست و نهم ارديبهشت ماه از ساعت 9 الی 12 در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگي شهید بهشتی (ره) قوه قضائیه واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومي، برگزار مي‌شود.34/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha