سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با ابراز تاسف از حادثه برق گرفتگی مجدد کودکان در استان قم، ابراز داشت: سال گذشته نیز حادثه برق گرفتگی در قم اتفاق افتاد و انتظار این بود دیگر این مسئله تکرار نشود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده مرحوم قربانی، با تسلیت به بازماندگان آن مرحوم، اظهار داشت: حقیقتا چنین حوادثی تلخ و ناگوار است.

وی تصریح کرد: اظهار همدردی که توسط مسئولان شهرداری و شورای شهر صورت گرفته است نشان دهنده اهتمام به موضوع است و نسبت به چنین حادثه ای بی تفاوت نخواهند بود.

مدیر حوزه های علمیه بر ضرورت تامین امنیت مردم در استان تاکید کرد و اظهار داشت: در این گونه موارد باید تدابیر جدی تری اندیشیده شود که مردم احساس امنیت بیشتری کنند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: ایمنی سازی محیط زندگی مردم و بوستان های محلی از مسائل مهمی است که مسئولان باید با جدیت آن را پیگیری کنند.

وی با اشاره به حضور کودکان و نوجوانان در بوستان های محلی، گفت: امروز از آنجا که محیط منازل کوچک هستند زمینه سرگرمی و تفریح کودکان وجود ندارد و به همین دلیل به بوستان ها مراجعه می کنند.

*لزوم پیگیری حادثه برق گرفتگی

امام جمعه قم در ادامه بر لزوم پیگیری حادثه برق گرفتگی نوجوان قمی تاکید کرد و اظهار داشت: تقاضای ما از همه مسئولان استان این است این حادثه را با جدیت پیگیری کنند و امکانات و بودجه مناسبی را برای ایمن سازی بوستان ها اختصاص دهند.

*انتظار نداشتیم حادثه برق گرفتگی تکرار شود

آیت الله حسینی بوشهری با ابراز تاسف از حادثه برق گرفتگی مجدد کودکان در استان قم، ابراز داشت: سال گذشته نیز حادثه برق گرفتگی در قم اتفاق افتاد و انتظار این بود دیگر این مسئله تکرار نشود.

وی افزود: تکرار برق گرفتگی در قم، نگرانی ها را بسیار افزایش داده است. مسئولان باید براساس وعده های خود، تدبیری جدی و اساسی برای رفع این گونه حوادث در قم و کشور داشته باشند.

*تحسین از عدم همکاری با گروه های سیاسی

معاون جامعه مدرسین همچنین با تحسین هوشیاری خانواده مرحوم قربانی نسبت به خنثی سازی سوء استفاده های رسانه های بیگانه از این حادثه، اظهار داشت: توجه و عنایت این خانواده که متعلق به انقلاب هستند موجب خنثی سازی توطئه سوء استفاده کنندگان علیه اسلام و انقلاب خواهد بود.

وی با دلجویی و تسلیت مجدد به خانواده مرحوم قربانی، ابراز داشت: شیوه ما مریدان مکتب اهل بیت(ع) این است که بر اساس آیات قرآن کریم نسبت به مصیبت ها شکیبایی کنیم.

مدیر حوزه های علمیه در پایان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق خانواده قربانی، برای نوجوان 12 ساله قمی علو درجات و برای بازماندگان صبرجزیل و اجرمضاعف از خداوند منان مسئلت کرد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha