جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طبرسی - نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ جامعه مدرسین چشم بیدار، مراقب انقلاب و بازوان توانمند ولایت فقیه بوده و اعضای آن دلسوز نظام و با مسائل زمان آشنا هستند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری «حوزه» به ساری، آیت الله طبرسی، صبح امروز در افتتاحیه کمیسیون های هفتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه، با تبریک ایام مباهله و این که امروز انقلاب اسلامی ایران با توجه به پیشرفت های خود و انتشار اسلام ناب در دنیا، دشمنان زیادی دارد، تصریح کرد: امروز تمام علما باید بیدار و آگاه باشند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری، در مسیر پیشرفت کشور گام برداشته و از نعمت انقلاب به خوبی استفاده کنند و از موقعیت به وجود آمده در راستای ترویج دین، نهایت استفاده را ببرند.

وی در ادامه با بیان این که جامعه مدرسین یکی از نهاد های بیدار کشور است، افزود: جامعه مدرسین و اعضای آن هم اهل درد هستند و هم اهل درک. آنان دردهای جامعه را تشخیص داده و برای آن چاره اندیشی می کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان مازندران ادامه داد: جامعه مدرسین چشم بیدار و مراقب انقلاب و بازوان توانمند ولایت فقیه بوده و اعضای آن دلسوز نظام و با مسائل زمان آشنا هستند.

آیت الله طبرسی همچنین به فعالیت های کمیسیون های سه گانه اجلاسیه هفتم منطقه ای جامعه مدرسین اشاره کرد و افزود: اعضای کمسیون های سه گانه، زحمات زیادی در حیطه کاری خود کشیده و با جلسات متعدد، مسائل مورد نظر کشور و استانی را رصد کرده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha