پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهادت نوجوان فلسطینی با شلیک گلوله سربازان اسرائیلی

حوزه / سربازان اسرائیلی یک نوجوان فلسطینی در مرکز کرانه باختری در رام الله را به شهادت رسانده و عده‌ زیادی از ساکنان فلسطینی سرزمین‌های اشغالی را زخمی و مجروح کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سربازان اسرائیلی یک نوجوان فلسطینی در مرکز کرانه باختری در رام الله را به شهادت رسانده و عده‌ زیادی از ساکنان فلسطینی سرزمین‌های اشغالی را نیز در دیگر نقاط کرانه باختری و نوار غزه زخمی و مجروح کردند.

به گفته منابع پزشکی، این جوان 17 ساله فلسطینی محمود محمدعلی شالان نام داشته و در نزدیکی شهرک‌های اسرائیلی در سرزمین‌های اشغالی به شهادت رسیده است. در پیکر این جوان فلسطینی که پس از شهادت به خانواده‌اش تحویل داده شد جای گلوله‌های متعددی به چشم می‌خورد و به گفته شاهدان، نظامیان صهیونیست پس از شلیک مستقیم گلوله‌ها او را به حال خود رها کردند تا از خون ریزی جان خود را از دست بدهد. سربازان اسرائیلی مدعی بودند که این نوجوان فلسطینی چاقو به همراه داشته و قصد حمله و چاقو زدن به سربازان اسرائیلی را داشته است.

 همچنین در پی یورش نظامیان اسرائیلی به شهر سیلواد در شرق رام الله، یک نوجوان فلسطینی دیگر در پی شلیک گلوله‌های پلاستیکی زخمی و عده زیادی نیز در اثر استشمام گاز اشک آور راهی بیمارستان شدند. به گفته منابع محلی نظامیان اسرائیلی تعمدا بمب‌های گازی را در خانه‌های فلسطینیان و نواحی درگیری شلیک می‌کردند. به علاوه در درگیری‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه، 70 فلسطینی مجروح شدند که 64 تن از آن‌ها اهل کرانه باختری و 6 نفر آن‌ها از نوار غزه بودند.

صهیونیست‌ها همچنین به روی قایق‌های ماهیگیری فلسطینیان در آب‌های غزه تیراندازی کرده و خسارات زیادی به آن‌ها وارد کردند.

به گفته منابع فلسطینی درگیری‌ها در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی به ویژه کرانه باختری و نوار غزه همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha