دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسجد الاقصی

حوزه/ دکتر شوقی علام مفتی مصر به شدت تهاجم ده ها زن یهودی به مسجد الاقصی و ادای نماز "تلمود" در کنار دیوار ندبه را محکوم کرد. این گروه با همراهی و حمایت تعدادی از افسران اشغالگر اسرائیلی وارد شدند و هم چنین نیروهای ویژه در داخل حیاط مسجد الاقصی برای تامین امنیت حضور زنان در مسجد پخش شده بودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دکتر شوقی علام مفتی مصر به شدت تهاجم ده ها زن یهودی به مسجد الاقصی و ادای نماز "تلمود" در کنار دیوار ندبه را محکوم کرد. این گروه با همراهی و حمایت تعدادی از افسران اشغالگر اسرائیلی وارد شدند و هم چنین نیروهای ویژه در داخل حیاط مسجد الاقصی برای تامین امنیت حضور زنان در مسجد پخش شده بودند.

مفتی مصر تاکید کرد: شهر قدس و در رأس آن مسجد الاقصی خط قرمزی است که نباید زیر پا گذاشته شود و هر گونه تجاوز علیه این مسجد امنیت و استقرار منطقه را تهدید می کند.

مفتی مصر به افزایش و تکرار تجاوزها و برنامه هایی که رژیم اشغالگر صهیونیستی در مسجد الاقصی انجام می دهد، هشدار داد و تاکید کرد که اینگونه اقدامات احساسات یک میلیارد و نیم مسلمان را در سرتاسر جهان شعله ور و جریحه دار می کند. وی تمامی سازمان های جامعه بین المللی و کمیته های بین المللی را به ضرورت دخالت فوری در متوقف ساختن اینگونه تجاوزهای پی در پی علیه مسجد الاقصی فراخواند و از آن ها خواست تا براساس توافق نامه ها و قوانین و عرف بین المللی که هرگونه تغییر در سرزمین و ساکنان سرزمین های اشغالی را جرم تلقی می کند، برای حمایت از قدس تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha