جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام طه محمدی / امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: بسیاری از افراد از تن دادن به برخی کارها سر باز می زنند و دانشگاه های ما در این زمینه خطای بزرگی می کنند و هر کسی که مدرک دارد، نباید پشت میز نشین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امروز در دیدار جامعه کاگری استان همدان با اشاره به جایگاه کار در اسلام، گفت:‌ کار مناسب سبب جلای روح و تقویت جسم انسان است.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان با بیان این که انسان باید مقداری وقت خود را برای دنیا و بخش اعظم آن را برای آخرت قرار دهد، ابراز داشت: کسی که با تنبلی مبارزه می کند و با عرق پیشانی کسب روزی می کند حلال ترین نوع کسب و کار را دارد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت شغلی، بیمه و آموزش باید در اولویت قرار گیرد و راجع به یکسان سازی حق الزحمه ها نیز برنامه کارشناسی صورت گیرد.

آیت الله طه محمدی افزود: در عالم کارگری باید کم و کیف کار را دید و متناسب با آن حقوق تعیین کرد و بنا نیست یک نفر تا آخر عمر کارگر باشد و برخی رفتارها در این زمینه نگران کننده است.

امام جمعه همدان گفت: بسیاری از افراد از تن دادن به برخی کارها سر باز می زنند و دانشگاه های ما در این زمینه خطای بزرگی می کنند و هر کسی که مدرک دارد، نباید پشت میز نشین باشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha