پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طباطبایی

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: هنوز در کشور ما افرادی گمان می کنند که می توان با آمریکا سازش کرد، من یقین دارم که در این افراد نور ایمان وجود ندارد البته منافقان اینگونه هستند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز در جمع نمایندگان ولی فقیه در سازمان منابع طبیعی، با اشاره به اقدام پلیدانه ترامپ در مسئله برجام، اظهار داشت: دشمنان ما توانایی نظام اسلامی را می بینند و به خوبی از آن اطلاع دارند و همین پیشرفت ها، سبب غیظ و نفرت دشمنان شده است.

وی افزود: هنوز در کشور ما افرادی گمان می کنند می توان با آمریکا سازش کرد، من یقین دارم در این افراد نور ایمان وجود ندارد، البته منافقان اینگونه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: در قرآن کریم می فرماید مؤمنان کسانی هستند که هنگامی که جمعی از مردم(منافقین) به آنان می گویند مردم بر علیه شما جمع شده اند و بترسید از این تجمع مردمی، مؤمنان نمی ترسند و می گویند خدا برای ما کافی است و او بهترین وکیل است؛ در حقیقت شیطان، اولیاء خود را می ترساند و مؤمنی که می داند همه چیز دست خدا است از هیچ چیز نمی ترسد.

وی با اشاره به آیه آخر سوره فتح عنوان کرد: احساس می کنم تشبیهی که در این آیه آمده با مؤمنان و انقلابیون و انقلاب زمان ما تطبیق می کند در این آیه آمده مثال یاران پیامبر و کسانی که با پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) هستند همچون درخت کوچکی است که سر از خاک برداشته، زود رشد می کند، قوی می شود و روی پای خود می ایستد و رشد سریع آنان، مایه تعجب زارع و کسی که درخت را کاشته است، می شود، این امر سبب غیظ و نفرت دشمنان می شود.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه درختی که امام راحل در زمان ما کاشته و به ثمر رسیده، با سرعت پیش می رود، تصریح کرد: ما همچنان روی پای خود ایستاده ایم و تکیه بر دشمن نمی کنیم و پیشرفت انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف را ادامه می دهیم.  

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف نظام اسلامی و ضرورت تبیین این دستاوردها برای آحاد مردم گفت: کارهای زیادی وجود دارد که مسئولان می توانند انجام دهند اما غفلت شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha