پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای اشاره کرد: چهارده سال است که از روند وعده صادقانه می گذرد و مقاومت ثابت کرد می تواند از لبنان حمایت کرده و دشمن را حتی از فکر کردن به تجاوز علیه آن باز دارد و ثابت کرد که مقاومت اگر حرفی بزند به آن عمل می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای اشاره کرد: چهارده سال است که از روند وعده صادقانه می گذرد و مقاومت ثابت کرد می تواند از لبنان حمایت کرده و دشمن را حتی از فکر کردن به تجاوز علیه آن باز دارد و ثابت کرد که مقاومت اگر حرفی بزند به آن عمل می کند.

این تجمع افزود: مقاومت امروز وارد نوعی دیگر از جهاد در برابر اقدامات ظالمانه ایالات متحده آمریکا می شود و آمریکا تلاش می کند از طریق گرسنگی دادن به ملت ما و محاصره آن، برای حمله ملت علیه مقاومت زمینه سازی کند و تمامی این مشکلات را به گردن سلاح مقاومت بیندازد و سپس بگوید که راه حل بازگشت به گذشته و بهتر از گذشته، خلع سلاح مقاومت و موافقت با دیکته های آمریکا در زمینه های گوناگون است.

تجمع علمای مسلمان ادامه داد: سید مقاومت راه حل هایی را برای خروج از این تنگنا مطرح کرد که از جمله آنها امضای توافق نامه با شرق و عدم انتظار خرده ریزه هایی که ممکن است آمریکا به لبنان بدهد، است و مورد دیگر دعوت به جهاد کشاورزی و صنعتی و استفاده از زمین ها برای کشاورزی و راه اندازی کارخانه هایی که به دلیل سیاست های دولت سابق تعطیل شده است. سید حسن نصرالله پیوسته به ما وعده های راستین داده و مانع اطمینان داریم که در این نبرد پیروز خواهیم شد و نه گرسنه خواهیم شد و نه شکست خواهیم خورد، بلکه این رژیم صهیونیستی و آمریکا و محور شرارت آمریکایی شسکت خواهد خورد.

علمای لبنان بار دیگر نسبت به دخالت های "دروثی شیا" سفیر ایالات متحده آمریکا در لبنان به ویژه بعد از مطالبه عدم استمرار خرید برق از سوریه، هشدار دادند و از دولت لبنان خواستند از خود جرأت نشان دهد  و با دولت سوریه در خصوص افزایش انتقال جریان برق به توافق برسد.

تجمع علما همچنین نسبت به اقدامات ناقضانه رژیم صهیونیستی که آخرین آن برپایی چادر در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی بود هشدار داد و از دولت خواست در این خصوص تصمیم بازدارنده بگیرد یا بگذارد مقاومت اقدام کند.

تجمع علمای مسلمان با بیان اینکه برخی خواهان بی طرفی هستند، گفت: لبنان همچنان از سوی رژیم صهیونیستی و تکفیری ها مورد هدف قرار دارد و ما نمی توانیم بی طرف باشیم. ای شرکای ما در  وطن، شما می توانیم هر چیزی که در راه وحدت ملّی باشد را از ما مطالبه کنید، امّا نمی توانید خلع سلاح ما را مطالبه کنید؛ چرا که دشمن در کمین است و مطالبه خلع سلاح مقاومت به منزله خدمت به دشمن صهیونیستی و خیانت به مصلحت ملّی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha