سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار علیرضا مظاهری

حوزه/ فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت همراهی و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در زمینهٔ بهبود وضعیت حجاب و عفاف در جامعه، گفت: همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا شئون فرهنگی در جامعه رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان، با تأکید بر ضرورت همراهی و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در زمینهٔ بهبود وضعیت حجاب و عفاف در جامعه، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا شئون فرهنگی در جامعه رعایت شود.

وی با بیان اینکه هدف این نیست که فضای پلیسی ایجاد کنیم، گفت: خانواده کوچک‌ترین و درعین‌حال تأثیرگذارترین نهاد است، ازاین‌رو انتظار می‌رود دغدغه و حساسیت خانواده‌ها نسبت به این مهم افزایش یابد.

سردار مظاهری اضافه کرد: باید ورود همه افراد به حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر جدتر شود و این رسالت همگانی به شایستگی اجرایی شود.

وی افزود: براساس آمار شش‌ماهه اعلامی از سوی ناجا، عملکرد خراسان شمالی در حوزه برخورد با بدحجابی از میانگین کشوری بالاتر بوده و این موضوع دغدغه همه خانواده‌های شهید و ارزشی و مردم است.

سردار مظاهری خاطرنشان کرد: باید صداوسیما و رسانه‌ها در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند تا شاهد بهبود وضعیت رعایت حجاب و عفاف در جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه در مورد مراسم اربعین، اظهار کرد: در زمینهٔ اربعین آنچه از سوی ستاد مقابله با کرونا به ما ابلاغ شده این است که نباید دسته روی داشته باشیم، زیرا کنترل شیوع ویروس سخت می‌شود.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود مراسم اربعین در فضای باز امامزاده‌های محوری هر شهر البته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مجوز ستاد مبارزه با کرونا برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha