جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی از میزبانی عراق برای گفتگوی عربستان و ایران استقبال کرد و ابراز امیدواری کرد که منطقه از سیاست جنگ داخلی اسلامی اسلامی عبور کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف از میزبانی عراق برای برگزاری جلسات گفتگوی عربستان و ایران استقبال کرد و ابراز امیدواری کرد که منطقه از سیاست جنگ داخلی اسلامی اسلامی عبور کند.

امروز شاهد تحول سیاسی در منطقه هستیم

وی با بیان اینکه به فضل الهی امروز گام هایی برای عبور از این کشتار برداشته شده، افزود: امروز شاهد تحول سیاسی در منطقه هستیم که این به نفع اسلام و منطقه و مایه شکست استکبار در منطقه است.

فراخوان امام خمینی برای روز قدس، بیانگر فریاد اسلام است

امام جمعه نجف اشرف در خصوص روز جهانی قدس گفت: فراخوان امام خمینی برای احیای روز جهانی قدس، تنها یک فراخوانی ایرانی یا شیعی نبوده است، بلکه بیانگر فریاد اسلامی است.

وی ادامه داد: ملت ها با مسئله فلسطین مشکلی ندارند، بلکه این دولت ها هستند که با آن مشکل داشته و به دنبال غفلت و گمراهی ملت ها هستند و آشکارا و در نهان با صهیونیست ها ارتباط دارند.

مسئله فلسطین، مسئله جهان اسلام است

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی تصریح کرد: موفقیت عادی سازی رسمی روابط برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس نمی تواند در برابر بیداری اسلامی بایستد؛ چرا که رژیم اسرائیل در اصل وجود خود از اختلافات داخلی رنج می برد.

حضرت صاحب الزمان(عج) در قدس نماز می خوانند

خطیب جمعه نجف اشرف با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین تنها یک مسئله جغرافیایی و قومی نیست و مسئله آینده جهان اسلام است، گفت: آینده منطقه اینگونه برآورد می شود که پروژه صهیونیستی مرده به دنیا آمده و اسرائیل به زودی از بین خواهد رفت و حضرت صاحب الزمان (عج) در قدس نماز خواهند خواند و پشت سر ایشان، حضرت عیسی مسیح (ع) به نماز ایستد و تمامی نشانه های به نزدیکی این خبر اشاره دارند.

وی به دهه آخر ماه رمضان اشاره کرد و از درگاه الهی برای رسیدن به تکامل طلب عفو و بخشش کرد.

امام جمعه نجف اشرف به برگزاری مراسم شهادت حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) در نجف اشرف اشاره کرد و گفت: این مراسم بیانگر دوستی و اخلاص ملت عراق برای اهل بیت (علیهم السلام) و نشانگر معجزه الهی و کرامت اهل بیت (ع) است؛ چراکه سه میلیون نفر در شرایط کرونایی در این مراسم شرکت داشته و هیچ آماری از افزایش مبتلایان گزارش نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha