سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دهه کرامت فرصتی بی نظیر برای معرفی شخصیت حضرت معصومه( س) به عنوان الگوی عصمت، به دختران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی امروز، عصر امروز در  جلسه برنامه ریزی شورای هماهنگی دهه کرامت که با حضور دبیر کارگروه شورای هماهنگی دهه کرامت کشور برگزار شد گفت:در دهه کرامت و روز دختر باید به دنبال تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و معرفی الگوهای عملی به زنان و دختران باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید با تجلیل و معرفی زنان و دختران محجبه حجاب و عفاف را در جامعه ترویج نماییم افزود:در دهه کرامت باید آثار و برکات وجودی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را به مردم یادآوری کنیم  و مباحث این اعتقادی در راس برنامه های این دهه قرار گیرد.

امام جمعه خرم اباد ، با اشاره به اینکه امروز دلبستگی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه معنویات است تصریح کرد:فداکاری و ایثار جوانان ما در پیروزی انقلاب و همچنین دفاع مقدس در سایه همین معنویات محقق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، با اشاره به اینکه شورای هماهنگی برگزاری دهه کرامت باید برنامه های غنی و پرمحتوایی را برای مخاطبان برنامه ریزی کند خاطر نشان کرد:در برنامه های این دهه باید ولایت محوری و ولایت پذیری در راس قرار گیرد و نهادینه کردن ولایت در جان و عمق دل ها مردم جای گیرد.

وی با اشاره به اینکه در دهه کرامت باید خطبه امام رضا(ع) برای همگان تبیین شود یاداور شد:در خطبه این امام همام به خوبی ولایت و تبعیت از این اصل تبیین شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه تمسک به قرآن و ولایت زمینه ساز تقرب انسان به سوی خدای متعال است گفت:قرآن و ولایت با هم هستند و هرگز از هم جدا نخواهند شد لذا تمسک به این دو سعادت انسان را کامل می نماید.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی، در پایان با اشاره به اینکه دو گروه روشنفکران غرب زده و سکولار تلاش می کنند به دین مبین اسلام ضربه وارد کنند افزود:دهه ولایت فرصتی است که در جهت تقویت فرهنگ ولایت در بین مردم تلاش کنیم و این تقویت تنها با همدلی و همزبانی در اجرای برنامه ها محقق خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha