جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهدوی مهر مشهد

حوزه/ رئیس مجتمع عالی المصطفی مشهد گفت: انسان معتقد به پیامبر(ص)، «اشداء علی الکفار» است نه اینکه هم پیمان با دشمن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر، در جمع طلاب معتکف، در مشهد با اشاره به فرمایش قرآنی «رحماء بینهم اشداء علی الکفار»، تصریح کرد: انسان معتقد به پیامبر(ص)، این گونه است نه اینکه هم پیمان با دشمن باشد. دوستان رسول الله(ص) از مظلوم حمایت می کنند و دشمن ظالم هستند‌.

رئیس مجتمع عالی المصطفی مشهد از ائتلاف آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی به مثلث شوم یاد و خاطر نشان کرد:  فاجعه های امروز در سوریه، عراق، یمن و... نتیجه این ائتلاف برای از بین بردن مسلمانان است.

وی با بیان اینکه امروز وضع مسلمانان از دست آنان اسفبار است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود را شعارهایی دانست که باید همه مسلمانان برای تحقق آن دست به سوی خدا بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای اجرای امر خداوند و عمل به آیه ای مانند آیه مذکور تشکیل شده است، تصریح کرد: امروز خاندان آل خلیفه و آل سعود برای از بین بردن تشیع تلاش می کنند.

گفتنی است، طلاب ایرانی و غیرایرانی معتکف در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی همراه با سایر مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس در این مسجد، انزجار خود از جنایت های آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و آل خلیفه را اعلام کردند و در این زمینه بیانیه ای قرائت شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha