یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین بر رفع مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و گفت: دولت باید اولویت اصلی را رفع مشکلات اقتصادی مردم به ویژه جوانان و ایجاد شغل برای آنها بداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، در جمع طلاب خواهرمدرسه علمیه زینبیه(س) آبیک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت، به الگوگیری مسئولان از شهید رجایی در خدمت صادقانه به مردم تاکید و اظهار کرد: مسئولانی که در بدنه دولت مشغول خدمت هستند باید الگوی خود را در خدمت رسانی این شهید بزرگوار قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بر رفع مشکلات اقتصادی مردم تاکید و بیان کرد: دولت باید اولویت اصلی را رفع مشکلات اقتصادی مردم به ویژه جوانان و ایجاد شغل برای آنها بداند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی، خدمتگزاری به مردم را اولویت اصلی در دولت دانست و عنوان کرد: نباید دولتمردان برای خود ویژگی و جایگاه خاصی قائل باشند، چراکه ویژگی اصلی آنها خادم ملت بودن است.

وی تصریح کرد: باید بر کارهای مسئولان نظارت شود تا امور به شکل صحیح اداره گردد و مسئولان امور نظارتی باید با قدرت وارد صحنه شوند و از سودجویی افراد مختلف از تسهیلات و منابع به صورت اختصاصی جلوگیری کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان یادآورشد: دولتمردان باید در هفته دولت کارهای انجام شده را به صورت منطقی و واقعی برای مردم تشریح کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha