شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سقائیان نژاد / شهردار قم در غرفه خبرگزاری حوزه

حوزه/ شهردار قم گفت: رسانه های دینی همچون خبرگزاری حوزه با عملکرد حرفه ای می توانند در جامعه بسیار تاثیرگذار باشند و الگویی برای سایر رسانه ها باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ضمن تقدیر از فعالیت های خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: کار رسانه اگر با ویژگی های نامطلوب همراه شود، برای جامعه خسارت آور است.

وی با اشاره به این که دین اسلام سفارش ویژه ای به سعه صدر دارد، ابراز داشت: پیامبر اسلام(ص) نیز ویژگی سعه صدر را به صورت برجسته ای از خود نشان دادند، لذا خبرگزاری حوزه نیز باید بر همین اساس کار رسانه ای خود را پیش ببرد.

شهردار قم در ادامه با بیان اینکه اگر در جامعه ای نظارت نباشد، به انحراف کشیده می شود، تصریح کرد: رسان ها از ارکان نظارت هستند و می توانند در جلوگیری از آسیب ها نقش اساسی داشته باشند.

سقائیان نژاد تصریح کرد: رسانه های با رویکرد دینی و مکتبی در راس رسانه های جامعه قرار دارند و می توانند الگویی برای سایر رسانه ها باشند.

وی افزود: انتظار این است که رسانه های دینی از نظر صداقت الگویی سایر رسانه ها بوده انعکاس دهنده دیدگاه های صاحب نظران و محورهایی که جامعه بر آنها استوار است مانند جایگاه ولایت فقیه، مراجع تقلید و ... باشند.

شهردار قم در پایان با بیان اینکه رسانه های دینی همچون خبرگزاری حوزه با عملکرد حرفه ای می توانند در جامعه بسیار تاثیرگذار باشند، گفت: حضور رسانه رسمی حوزه در نمایشگاه مطبوعات الگویی است برای سایر رسانه ها که می خواهند بر اساس آموزه های دینی عمل کنند.

313/29

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha