شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دکتر علی عسگری رئیس صدا و سیما

حوزه/ رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تقویت و ارتقاء اخبار حوزه به تعامل و همت خبرگزاری حوزه بستگی دارد و همکاران رسانه ملی نیز باید از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برده و با همکاری منسجم، شاهد ظهور و بروز اندیشمندان حوزه در لایه های مختلف برنامه ای صدا و سیما باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات ضمن استقبال از فعالیت های رسانه ای حوزه گفت: امیدواریم با وجود خبرگزاری حوزه شاهد ارتقاء اخبار حوزه در رسانه ملی باشیم.

وی با بیان این که قم شهر علم و اجتهاد و پایگاه علمی جهان تشیع است، ابراز داشت: با وجود این همه زمینه و فعالیت علمی پژوهشی در حوزه قم و نیز مواضع روشنگرانه مراجع معظم تقلید نیازمند تعامل و همکاری بیشتر برای رساندن پیام حوزه علمیه به دنیا هستیم.

علی عسگری افزود: تقویت و ارتقاء اخبار حوزه به تعامل و همت خبرگزاری حوزه بستگی دارد و همکاران رسانه ملی نیز باید از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برده و با همکاری منسجم، شاهد ظهور و بروز اندیشمندان حوزه در لایه های مختلف برنامه ای صدا و سیما باشیم.

انتهای پیام/ د

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha