جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهش

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان با تاکید بر اینکه طلبگی به معنای پژوهشگری است، افزود: نظام آموزشی حوزه باید پژوهش محور شود تا فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین طلاب نهادینه شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، خانم قبادی امروز در نشست پژوهشی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به اینکه خروجی حوزه باید به تحقیق و پژوهش منجر شود، گفت: طلاب باید با مطالعه و تحقیق در راستای انجام پژوهش های کاربردی قدم بردارند .

وی با اشاره به اینکه تحقیق و پژوهش از اصول و مبانی اصلی تحصیل در حوزه های علمیه است خاطر نشان کرد:طلاب باید با شور و انگیزه و راهنمایی از اساتید پژوهش بتوانند در جهت خلق آثار علمی حوزوی مثمر ثمر باشند و به پیشرفت و توسعه دینی فرهنگی جامعه کمک نمایند .

استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان با تاکید بر اینکه طلبگی به معنای پژوهشگری است، افزود:نظام آموزشی حوزه باید پژوهش محور شود تا فرهنگ تحقیق و پژوهش در بین طلاب نهادینه شود .

 قبادی با اشاره به ضرورت تقویت نشاط علمی و گسترش روحیه پژوهش در بین طلاب، گفت: اساتید حوزه باید با ارائه راهکارهای نو و خلاق طلاب را به سمت تحقیق و پژوهش کاربری سوق دهند و بیش از پیش به امر تحقیق و پژوهش در حوزه های علمیه توجه داشته باشند . 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha