سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله

حوزه/ شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله طی سخنانی در مراسم عزاداری امام حسین (ع)گفت: اقدام امارات در عادی سازی روابط با اسرائیل ضربه ای به امت و مسئله فلسطین و ملت آن است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله طی سخنانی در مراسم عزاداری امام حسین (ع) که از سوی حزب الله برگزار می شود، گفت: امروز می گویند که فایده مقاومت چیست؟ آیا می توان در برابر دشمن اسرائیلی و شیطان بزرگ مقاومت کرد؟

وی افزود: برخی تلاش می کنند که خود را دلسوز نشان بدهند و بگویند که ما هیچ قدرتی در برابر آمریکا نداریم. آنان همچنان با تبلیغات و جنگ روانی برای توطئه علیه مقاومت تلاش می کنند.

شیخ یزبک تصریح کرد: ما به آنها می گوییم که ما در سنگر حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) و سنگر امام حسین (علیه السلام) و در محور مقاومت در سنگر سید مقاومت برادر عزیز سید حسن نصرالله پیروز خواهیم شد و شکست از آنِ دشمنان امت خواهد بود.

رئیس هیئت شرعی حزب الله در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: امارات آشکارا به سوی اسرائیل دست دراز می کند و بر خلاف اجماع عربی، علناً رابطه خود را با رژیم صهیونیستی عادی می کند و جرارد کوشنکر مشاور رئیس جمهور آمریکا قول عادی سازی روابط را به دیگران می دهد. آیا این اقدامات ضربه ای به امت و مسئله فلسطین و مسئله ملت فلسطین نیست؟

عضو ارشد حزب الله اشاره کرد: برپایی عدالت و رقابت باید بر اساس اصلاح باشد و ما باید حکومت قدرتمند بنا کنیم که بتواند این کار را انجام دهد.

شیخ یزبک به محافظت از لبنان دعوت کرد و افزود: ما برای بنای مؤسسات کشور و حفظ وطن و شهروند نیازمند همکاری هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha