پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان ملت های عربی و اسلامی را به آزادی مسجد الاقصی و قدس دعوت کرد و از فلسطینی ها خواست برای مقابله با دشمن متحد شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه ملت های عربی و اسلامی را به آزادی مسجد الاقصی و قدس دعوت کرد و از فلسطینی ها خواست برای مقابله با دشمن متحد شوند.

جبهه عمل اسلامی لبنان در این بیانیه ملت های عربی و اسلامی را به انتفاضه و خروج از دل مردگی، اوضاع تلخ و شرایط سختی که در پی فتنه انگیزی، اشغالگری ها، تحریم ها و مصییبت ها در آن به سر می برند، دعوت کرد و از آنان خواست برای آزادی مسجد الاقصی و قدس شریف وارد میدان شوند و با ملت مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کرده و دست یاری به سوی آن دراز کنند.

این جبهه اسلامی اشاره کرد: برخی کشور های عربی و کشور های حاشیه خلیج فارس از طریق خیانت و عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی بر پیکر مسئله فلسطین ضربه زدند. اینان اشغالگران را به ناحق به رسمیت شناخته، بین کشور ها و ملت های عربی و اسلامی شکاف فتنه انگیز ایجاد کرده و عقل ها و اندیشه ها را برای تغییر رویکرد حقیقی درگیری شسته اند، به گونه ای که با تأسف شدید، دشمنِ اشغالگر سرزمین و مقدسات برای آنان دوست و برادر تلقی می شود و دوست دشمن به شمار می آید.

جبهه عمل اسلامی ادامه داد: برادران فلسطینی نیز باید حصار داخلی بین خودشان را بشکنند و میان برادران آشتی برقرار کنند تا همگی در مقابله با پروژه های استعمارگرانه و توطئه های پی در پی دشمن که فرقی میان سنگ و آدمی و بین عبادتگاه و غیر آن قائل نیست، یک دل و متحد شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha