پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خمیر

حوزه / امام جمعه بندرخمیر گفت: امروز دولت انقلابی به دنبال بومی سازی نظام اقتصادی کشور با حذف ارز ترجیحی که سال‌ها محل عیش و نوش دلالان بوده، می‌باشد، که از کارهای مهم و ساختاری دولت مستقر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: با اتمام ماه مبارک رمضان در حقیقت مومنین از رزمایش و تمرین عبودیت نمره قبولی دریافت می‌کنند و با روحی شاداب به مبارزه با هوای نفس وارد می‌شوند.

خطیب جمعه شهرستان بندرخمیر ادامه داد: باور به آخرت، مراقبت در خصوص تبعیت از هوای نفس، پند پذیری و موعظه شنوایی از پیامدهای قرار گرفتن در ماه رمضان است.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز فاجعه حرم شریفین ائمه بقیع(ع) در هشتم شوال، گفت: جریان سلفیت و وهابیت در شهریور ۱۳۰۴ شمسی شهر مدینه را گلوله باران و به مسجد النبی (ص) خسارت سنگین زدند، جریانی که هنوز زنده است و گاهی در مواجهه با قبور ائمه(ع) بروز می‌کند.

امام جمعه شهرستان خمیر تصریح کرد: جریان منافقین با حکام سعودی به دنبال راهبردی بنام شیعه برائتی هستند که هدف آنها مقابله صریح با اهل سنت و وحدت بین شیعه و سنی است.

وی اضافه کرد: آنچه امروز برای همه ما راه قطع نجات است، تبعیت از اسلام حقیقی است.

خطیب جمعه شهرستان خمیر با یادآوری ۱۸ اردیبهشت به روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج، ادامه داد: گاهی برخی از بیماری‌های خاص کمتر امکاناتی از جهت درمان در استان نمی‌بینند و از نظر بیمه‌ای نیاز به همراهی بیشتری دارند.

حجت الاسلام صالحی با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، خاطر نشان کرد: در مواقع مختلف و بخصوص در ایام شیوع بیماری کرونا شاهد خدمت خالصانه و مجاهدت مجموعه هلال احمر شهرستان بودیم که به خوبی و زیبایی همنشین با درد مردم بودند.

وی یادآور شد: گرانی‌های اخیر حواشی را بوجود آورده است که نکاتی مهم در این رابطه لازم است که بیان شود، اول اینکه اقتصاد کشور بیمار است و باید دفع آفات شود و سپس به سمت و سوی مقاومتی سوق یابد.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر ادامه داد: امروز دولت انقلابی به دنبال بومی سازی نظام اقتصادی کشور با حذف ارز ترجیحی که سال‌ها محل عیش و نوش دلالان بوده، می‌باشد، که از کارهای مهم و ساختاری دولت مستقر است.

حجت الاسلام صالحی گفت : قطعا اگر فضای روانی در کشور مدیریت نشود و قشر آسیب پذیر جامعه مورد حمایت قرار نگیرد، دچار مشکلات بسیاری در کشور خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha