جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفی محمدلویی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلماس

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلماس از اجرای طرح ملی خانواده در موضوعات ازدواج آسان و پایدار، فرزندآوری و تربیت فرزندان در ماه مبارک رمضان، با همکاری روحانیون و مبلغین خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی محمدلویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان، اظهار داشت:  ماه رمضان در حقیقت یکی از نعمات بزرگ پروردگار بوده که به منظور شستشوی وجودمان از گناهان به ما عطاء شده است، بنابراین باید تا از این لحظات گرانبها و از این فرصت طلایی به منظور محو کردن خطاها و گناهانی که از ما سر زده، استفاده کنیم.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماهی است که دروازه های رحمت باز شده و در این ماه شبی وجود دارد که از هزاران ماه بهتر است و کسی که از خیر و برکت آن محروم شود، در حقیقت از موهبت الهی محروم شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلماس در ادامه بااشاره به عملکرد این اداره، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان 80 مبلغ به مناطق روستایی و شهری اعزام شدند.

وی افزود: در این ماه بیش از 20 جلسه قرآن برگزار می‌شود و یک ایستگاه پرسش و پاسخ جهت پاسخگویی به مسائل شرعی مردم در مرکز شهردایر شده است. همچنین طرح ملی خانواده در موضوعات ازدواج آسان و پایدار، فرزندآوری و تربیت فرزندان در ماه مبارک رمضان با مشارکت روحانیون و مبلغین اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha