پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
داخل اسرائیل

حوزه/ برنامه این هفته داخل اسرائیل (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی به بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا در اسرائیل پرداخته و ضعف سیستم درمانی رژیم صهیونیستی برای مقابله با این ویروس را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  در برنامه داخل اسرائیل به تهیه کنندگی حسین الشیماری با اشاره به آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در اسرائیل، واکنش بنیامین نتانیاهو در قبال شیوع کرونا در اسرائیل و افزایش تعداد مبتلایان به بیش از ۸۵۰۰ نفر مورد بررسی قرار می گیرد.

این برنامه همچنین ضمن مروری بر انتقادها علیه نتانیاهو درخصوص عدم توجه جدی به حوزه سلامت و درمان در زمان نخست وزیری وی به نقد و تبادل نظر پیرامون کیفیت خدمات درمانی و مراقبت ها از بیماران در بیمارستان های اسرائیل می پردازد.

واکاوی مسئله عملیات های سری موساد در سرقت تجهیزات و لوازم بهداشتی و پزشکی متعلق به سایر کشورهای جهان نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

«داخل اسراییل» چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۰۹:۰۰ به وقت تهران  از شبکه پرس تی وی پخش گردید و تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت ۲۲:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۶:۰۰، جمعه ساعت ۲۰:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۹:۲۰ و سه شنبه ساعت ۲۲:۰۰ پخش خواهد شد.

۳۱۳/۶۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha