سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
پرس تی وی

حوزه/ برنامه این هفته «پرونده های فلسطین» (palestie files) در شبکه پرس تی وی، افزایش اقدامات غیرقانونی اسرائیل و فرصت طلبی از بی دفاعی فلسطینی ها در برابر شیوع کرونا و تخریب ده‌ها خانه در شهر سیلوان را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «پرونده های فلسطین» به تهیه کنندگی حسین الشیماری با نگاهی به وضعیت شیوع ویروس کرونا در قدس شرقی به واکاوی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیل کردن برخی از مراکز بهداشتی فلسطین در قدس شرقی که در زمینه مقابله با ویروس کرونا فعالیت می کردند خواهد پرداخت.

این برنامه ضمن مروری بر اقدامات دولت فلسطین در اعزام کادرهای درمان و آزمایش کرونا به قدس شرقی و محدودیت‌های موجود در این زمینه، بی توجهی عامدانه رژیم صهیونیستی به فلسطینی های ساکن قدس شرقی و تاثیر اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی بر افزایش اختلاف ها و درگیری ها در این منطقه را مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

همچنین در این برنامه با اشاره به توقف فعالیت بیش از 80 مؤسسه و نهاد فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی از سال 2001 تاکنون، بحث و بررسی پیرامون درگیری ها میان اسرائیلی ها و فلسطینی ها بر سر منطقه سیلوان(دادگاهی در اسرائیل، دستور تخریب خانه های فلسطینی ها و شهرک سازی در این منطقه را صادر کرده است) و واکنش مقامات فلسطین در قبال اقدام رژیم صهیونیستی در بستن مراکز تست ویروس کرونا صورت می گیرد.

«پرونده های فلسطین» با اجرای وسام البحرانی جمعه 9 خرداد ساعت 12:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه جمعه ساعت 00:03، شنبه ساعت 13:00 و 20:00، یکشنبه ساعت 04:00 ، دوشنبه ساعت 11:00 و 17:00 و سه شنبه ساعت 15:00 روی آنتن خواهد رفت.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha