پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ما مردم

حوزه/ بحث و بررسی درخصوص رقابت تسلیحاتی ترامپ با چین و روسیه و نگرانی ها پیرامون آزمایش احتمالی هسته ای ترامپ در برنامه این هفته «ما مردم» در شبکه پرس تی وی صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه «ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی ضمن مروری بر گزارش های رایزنی نهادهای امنیتی ملی آمریکا برای انجام یک آزمایش هسته ای در آینده نزدیک به واکاوی تلاش های ترامپ برای اجرای این آزمایش هسته ای و قدرت نمایی برای کشورهایی همچون چین و روسیه می پردازد.

این برنامه در ادامه با نگاهی به ادعاهای دونالد ترامپ درخصوص آزمایش های هسته ای چین و روسیه، واکنش روسیه و چین در قبال ادعاهای ترامپ و پیامدهای آزمایش احتمالی هسته ای آمریکا در بی ثباتی جهان را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

بخش دوم این برنامه به انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا و نگرانی های ترامپ از عدم پیروزی و انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور آمریکا اختصاص دارد.

در این بخش، اقتصاد آمریکا و وعده های انتخاباتی ترامپ مبنی بر بهبود وضعیت اقتصادی پس از انتخابات ۲۰۲۰ مورد واکاوی قرار گرفته و چالش های پیش روی ترامپ برای پیروزی در انتخابات آینده بررسی خواهد شد.

همچنین در این زمینه با اشاره به تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر انتخاب رای دهندگان در آمریکا، نتایج نظرسنجی ها از جمله عدم اعتماد ۶۲ درصد آمریکایی ها به صحبت ها و اطلاعاتی که ترامپ درخصوص ویروس کرونا و وضعیت این کشور ارائه می دهد، مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

«ما مردم» دوشنبه ۱۲ خرداد ساعت ۰۰:۰۳ بامداد به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه همان روز ساعت ۰۸:۰۰ و ۱۹:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۴:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha