دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجمع جهانی اهل بیت(ع)

حوزه/ ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از تهران، این اجلاس با شعار «هم افزایی و مشارکت در پیشبرد اهداف اسلام» از دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آغاز شد.

در آیین افتتاحیه این اجلاس،آیت الله مجتهد شبستری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، حجت الاسلام والمسلمین اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم، ریاست مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین معتوق، عضو شورایعالی مجمع جهانی اهل بیت (ع)، خانم عفاف حكيم رئيس تشكل زنان حزب الله لبنان و همچنین دکتر محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئيس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور حضور دارند.

برپایه این گزارش تا دقایقی دیگر رئیس جمهوری ایران ، به ایراد سخنرانی در این نشست خواهد پرداخت

لازم به ذکر است:۵۰۰ نفر از میهمانان خارجی از ۱۳۰ کشور به همراه ۵۰۰ نفر از میهمانان داخلی در این اجلاس چهار روزه حضور دارند و قرار است شرکت کنندگان با سخنرانی و حضور در کمیسیون‌ها دیدگاه های خود را درباره مسائل جهان اسلام مطرح کنند.

در کنار این اجلاس قرار است همایشی با عنوان امام سجاد (ع) برگزار شود که در آن حاضران با تشکیل کمیسیون‌های ویژه زندگی امام سجاد (ع) و محتوای سیاسی صحیفه سجادیه را بررسی کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha