پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آزاداندیشی

حوزه/ آمریکا به دنبال تسلیم شدن ماست، لذا دموکرات ها و جمهوری خواهان آمریکا در ایران هراسی و حمایت از اسرائیل غاصب با یکدیگر اتحاد نظر دارند.

  به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم رضایی، در کرسی آزاد اندیشی "بررسی تطبیقی شعب ابیطالب بر اساس شعار سال 95"، در مدرسه قدسیه بهشهر با بیان این که قدرت های استکباری سعی در ایجاد چالش برای نظام اسلامی ایران دارند، گفت: دشمنان سعی در تضعیف، منزوی ساختن و از پا انداختن اقتصاد ایران دارند.

  وی، اقتصاد مقاومتی را روشی کار آمد برای مقابله با تحریم ها دانست و افزود: در اقتصاد مقاومتی اولویت نخست تحلیل نقطه های فشار است، یعنی نقاط ضعف را به قوت و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

 این کارشناس حوزوی با اشاره به راه های رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: تاکید بر تولید داخلی که مهم ترین شیوه ابزاری در اقتصاد مقاومتی و مقابله با دلالان اقتصادی، مردمی کردن اقتصاد و مصرف و خرید تولیدات داخلی به وسیله ی مردم از جمله این راه هاست.

  آقای سلیلی، استاد این کرسی نیز به بررسی های اندیشکده اطلاعاتی امنیتی آمریکا اشاره کرد و گفت: براساس اسناد آمریکایی ها اعلام کرده اند «در مقابله با ایران، اصلا موضوع ما توقف موشک هسته ای نبود، بلکه هدف ما توقف ارزش های انقلاب است».

وی تصریح کرد: آمریکا به دنبال تسلیم شدن ماست، لذا دموکرات ها و جمهوری خواهان آمریکا در ایران هراسی و حمایت از اسرائیل غاصب با یکدیگر اتحاد نظر دارند.

این استاد دانشگاه در پایان با اشاره به راهکارهای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: توکل بر خدا، تشخیص دادن ضرورت های جامعه، تبیین مساله اقتصاد مقاومتی، تبلیغات و تثبیت از جمله راهکارهای عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha